loading...
سرزمین عشق
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
gt 0 110 amin2007r
امین آنلاین بازدید : 30 جمعه 15 مهر 1390 نظرات (0)

 

عشق ودوستی

به دنبال این نباش که با کی میتونی زندگی کنی به این فکر کن که بدون کی نمیتونی زندگی کنی


اگر در زندگی جرأت عاشق شدن را نداری، لا‌اقل شعور معشوقه بودن را داشته باش


یکی محبت می کنه و یکی ناز می کنه !اونی که ناز می کنه همیشه محبت می بینه اما اونی که محبت می کنه همیشه تنهای تنهاست


روی دروازه قلبم نوشتم: ورود ممنوع! دلِ پریشان آمد. گفتم بخوانش.خواند و بازگشت. امید مضطرب آمد. گفتم بخوانش.خواند و باز گشت. آرزو با دلهره آمد. گفتم بخوانش.خواند و باز گشت. عشق خنده کنان آمد. گفتم خواندیش؟ گفت: من سواد ندارم


وقتی کسی به تو گفت که از ته دل دوستت دارم، مواظب باش. چون هنوز جایی در بالای دلش برای دیگران هست


عشق یعنی مستی و دیوانگی عشق یعنی با جهان بیگانگی عشق یعنی شب نخفتن تا سحر عشق یعنی سجده با چشمان تر عشق یعنی سر به دار آویختن عشق یعنی اشک حسرت ریختن عشق یعنی درجهان رسوا شدن عشق یعنی سست و بی پروا شدن عشق یعنی سوختن با ساختن عشق یعنی زندگی را باختن


از عشق هرچه بیشتر میشنویم سیرابتر میشویم و از دوست داشتن هر چه بیشتر، تشنه تر


میدونی چرا وقتی کسی که عاشقشی میمیره تو فقط گریه میکنی؟ چون فقط بهش عادت کردی. ولی اگه واقعا عاشقش باشی تو هم میمردی


یک لحظه طول می کشه تا از کسی خوشت بیاد، یک دقیقه طول می کشه تا یکی رو بپیچونی یک ساعت طول می کشه تا یکی رو دوست داشته باشی یک روز طول می کشه تا دلت برای یکی تنگ بشه یک هفته طول می کشه تا به یکی عادت کنی کمتر از یک ماه طول می کشه که عاشق یکی بشی اما یک عمر طول می کشه تا فراموشش کنی .


اگه می دونستی قطره ی بارون وقت دورشدن از ابرا چه حالی میشه .. اگه می دونستی یه بندر وقت رفتن کشتیها چه تنها میشه ..اگه می دونستی درخت کاج وقت پر کشیدن پرنده ها چه غمگین میشه ..اگه می دونستی که رفتنت چه آتیشی به جونم میکشه..اون وقت انقدر راحت نمی گفتی می خوام برم


به اشتیاق نگاهش ز خود گسستم و رفتم كنار خاطره هایم كمی نشستم و رفتم كسی به لهجه عشق نخواند شعر سكوتم و چشم بر همه بدها دوباره بستم و رفتم برای آن كه دلم را به جنس عشق بسازم میان آینه ها در خودم شكستم و رفتم و ردپای نگاهش نماند در غم جاده به سمت و سوی حضورش ز بند رستم و رفتم ز راه اشك گذشتم به چشم عشق رسیدم و بر ضریح نگاهش دخیل بستم و رفتم


عشق فراموش کردن خود در وجود کسی است که همیشه و در همه حال شما را به یاد دارد


عشق مثل آب می مونه می تونی توی دستات قایمش کنی اما اخرش دستاتو باز می کنی می بینی نیست قطره قطره چکه می کنه و بدون اینکه بفهمی می بینی دستت پر از خاطره هاست


کدام را انتخاب می کنی؟ کسی را که دوستش داری یا کسی را که دوستت دارد؟

از کسی که دوستش داری ساده دست نکش. شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی و از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن .چون شاید هیچ وقت ،هیچ کس تو رو مثل اون دوست نداشته باشه


همیشه وقتی داری گریه میکنی اونی که آرومت میکنه دوستت داره ولی اونی که بات گریه میکنه عاشقته


یادمون باشه که هیچکس رو امیدوار نکنیم بعد یکدفعه رهاش کنیم چون خورد میشه میشکنه و آهسته می میره . یادمون باشه که قلبمون رو همیشه لطیف نگه داریم تا کسی که به ما تکیه کرده سرش درد نگیره یادمون باشه قولی رو که به کسی میدیم عمل کنیم . یادمون باشه هیچوقت کسی رو بیشتر از چند روز چشم به راه نذاریم چون امکان داره زیاد نتونه طاقت بیاره . یادمون باشه اگه کسی دوستمون داشت بهش نگیم برو نمیخوام ببینمت چون زندگیش رو ازش میگیریم.


دوتا خط موازی هیچ وقت بهم نمی رسند مگر اینكه یكی از اونها برای رسیدن به دیگری، بشكنه


دوست داشتن انسانها ، یعنی به آنان این آزادی را بدهیم كه كسی باشند كه خودشان انتخاب می كنند و جایی باشند كه خودشان انتخاب می كنند . عشق یعنی به انسانها اجازه بدهیم به میل خودشان درزندگی ما حضور داشته باشند .


و خداوند اشك را آفرید تا سرزمین عشق آتش نگیرد....


عشق از دیدگاه یک احمق: عشق سوء تفاهمی است بین دو احمق كه با یك ببخشید تمام میشود

 


اس ام اس عاشقانه

اگر یادت کنم پروانه میشم / فراموشت کنم دیوانه میشم / غروب عاشقان رنگ طلاییست / اگر چه اخرش مرگ و جداییست .

نظر یادتون نره

 


بی کسی

افسوس ز بی کسی بال و پرم سوخت
چون شمع شب افروز ز پا به سرم سوخت
فرق من و پروانه همین بود در عالم
پروانه پرش سوخت ولی من جگرم سوخت

 

 

فرشتگان روزی از خدا پرسیدند : بار خدایا تو كه بشر را اینقدر دوست داری غم را دیگر چرا آفریدی؟ خداوند گفت : غم را بخاطر خودم آفریدم چون این مخلوق من كه خوب می شناسمش تا غمگین نباشد به یاد خالق نمی افتد


گاو نر افتاد دنبال گاو ماده . گاو ماده فرار کرد تا رسید به بن بست بر گشت گفت:از جون من چی می خوای؟ گاو نر گفت: مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ


اگر می دانی در این جهان كسی هست كه با دیدن تو رنگ رخسارت تغییر كند و صدای قلبت آبرویت را ببرد مهم نیست كه او مال تو باشد مهم این است كه فقط باشد زنگی كند لذت ببرد و نفس بكشد.


سلام می تونم یه چیزی بهت بگم.مطمین باش از ته قلبم بهت می گم همیشه از ته قلبم بهت می گم.همیشه از خدا می خواستم که تو زندگیم یه همراه خوب داشته باشم همراهی که همیشه کنارم باشه و من بتونم به راحتی باهاش ارتباط برقرار کنم خدایکیشو بهم داده همراه من نوکیاست مال تو چیه؟


شاید كسی را كه با تو خندیده فراموش كنی اما كسی را كه با تو اشك ریخته هرگز....


پیراهن مشکی من از غم نیست.........اف های نداده من کم نیست............من واسه خودم یه قانونی دارم............توی قانون من هرکی که واسم اف نذاره آدم نیست


کردگارا، احساس را زمن مگیر که بنده ام به درگاهت با دلی خون ز بندگانت و مرا رها مکن در این دنیای مکر که دل آتش می زنند و عاشق می کشند. کردگارا، مرا تنها مگذار.


تا حالا یکی تو رو یا تو یکی رو .یا یکی یکی دیگه رو یا یکی دوتا رو یا دوتا یکی رو .یا تو دوتا رو یا دوتا دیگه تو رو اینقدر که من سر کار گذاشتم گذاشته؟


نه در حالت بمان، نه در جایت بمان! همواره روحی مهاجر باش به سوی مبدأ، به سوی مقصد به سوی آنجا که می توانی انسان باشی


هفت شهر عشق شهر اول : نگاه و دلربایی شهر دوم : دیدار و آشنایی شهر سوم : روزهای شیرین و طلایی شهر چهارم : بهانه،فکر،جدایی شهر پنجم : بی وفایی شهر  ششم : دوری و بی اعتنایی شهر هفتم : اشک،آه،تنهایی


عهد کردم اگر بوسه داد توبه کنم... بوسه ای داد؛ چو برداشت لب از روی لبم، توبه کردم که دگر توبه بی جا نکنم!

 

دوست دارم یه سنگ بردارم و روی اون بنویسم: دلم برات تنگ شده و اونو محکم بکوبونم توی سرت تا بفهمی که فراموش کردن من چقدر سخت و دردناکه


از شركت پگاه مزاحمتون میشم عكستون روی شیشه ی شیر قدیمی شده لطفا یه عكس جدید برامون بفرستید


هزار شاخه گل رز ... یه بغل پیچک سبز ... یه سبد سیب و انار... همش رو می سپارم به تو ... ببر سر چهارراه بفروش... سودش هم نصف نصف


چشمهای درشت و زیبایت را که به من میدوزی و با لبهای زیبا آواز میخوانی، احساس میکنم که بیش از همیشه عاشقت هستم ، تو زیباترین قورباغه ی این برکه ای


خوردن شیرینی خیلی راحته، خواندن داستان شیرین خیلی راحته، اما پیدا کردن دوست شیرین خیلی سخته! خدای من، تو چطوری منو پیدا كردی؟


تو در قلب من جا داری تو در دل من جا داری تو در رگهای من جا داری رفتم دکتر گفت انگل داری


به اشتیاق اولین دانه برف، به تحمل آخرین برگ پاییز، به گرمای تن خورشید و به زیبایی آسمان شب قسم كه سر كاری


سرسبزترین سبزه ها تقدیم تو باد . . . . . . . سازمان پخش علوفه دام


عشق ==> سرکاریه ... محبت ==> تظاهره ... مهربونی ==> مسخرست ... وفا  ==> مرده ... عهد و پیمون ==> دلخوشیه ... عاطفه ==> تموم شده ... مهر ==> مدرسه باز میشه


بیا تا مثل دوتا کبوتر پر بکشیم بریم روی بلندترین درخت لونه کنیم بعدش تو تخم بزاری منم برم گوجه بگیرم املت بخوریم


اگه ده تا گل گرفتی دستت و رفتی جلوی اینه 11 تا گل قشنگ دیدی اصلا تعجب نکن این نشون میده هم کوری هم خنگی و هم دچار توهم شدی


آسمان را ستاره زیبا می كند باغچه را گل عشق را محبت بیابان را چمن چشم را اشك و تو را عمل كردن دماغ زیبا می كند ...


همیشه می گفتن پیدا کردن یه دوست خوب خیلی سخته اما من باورم نمی شد تا اینکه تو رو دیدم که برای پیدا کردن من چقدر زحمت کشیدی


دوستت ندارم به اندازه ی اقیانوس، چون یه روز تموم میشه.دوستت ندارم به اندازه ی خورشید، چون غروب میکنه.دوستت دارم  به اندازه ی روت که هیچوقت کم نمیشه نمی خوام بگم که قدر یه دنیا دوست دارم...........چون دنیا یه روزی تموم میشه.......نمی خوام بگم که مثل گلی..........چون گل هم یه روز پژمرده میشه............نمی خوام بگم که سیاهی چشامت مثل شب پر ستاره است..........چون شب هم تموم میشه..........نمی خوام بگم مثل آب پاک و زلالی..........چون آب همیشه پاک نمی مونه............نمی خوام بگم دوست دارم ...........چون که من اصلا دوست ندارم


حیف كه فقط تو یكیو دارم اگر از تو یه عالمه داشتم... الان گاوداری داشتم


تنهایی دلم را با جذابیت نگاهت پاک کردی خونه قلبم رو از غمها شستی . . حالا که داری زحمت میکشی، روی این میز هم یه دستمال بکش


به من بگو زشت! من به تو می گم قشنگ! بذار جفتمون به هم دروغ گفته باشیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 180
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 276
  • بازدید سال : 842
  • بازدید کلی : 11,912