loading...
سرزمین عشق
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
gt 0 110 amin2007r
امین آنلاین بازدید : 38 جمعه 15 مهر 1390 نظرات (0)

متن یك نامه ی توپ

به نام خدایی که غفور است و رحیم                               زندگی بی تو عذابی است وخیم

تقدیم به امید زندگانی ام، تقدیم به شکوه شب و شکوه مهتاب، تقدیم به اشکهای سوزان روی کوه گونه هایت ، تقدیم به خنده های دلنشینت و نگاه های پنهانت .

تقدیم به تو ای خیال من                                     ای آسمان قلبم و ای سرچشمه ی الهام من

تقدیم به تو ای محبوب ترین قلبم.

تقدیم به تو که یادت از فکر من ، عشقت در قلب من ، و نگاهت همیشه در ذهن من ماندگار و عطر مهربانیت همیشه در وجودم جاریست .

میدانی که طاقت دوری از تو را ندارم ولی جدایی با تو را دوست دارم.

می دانی چرا؟

چون با اینکه جدایی از تو بسی برایم دشوار  است ولی در عین حال دلپذیر هم هست   ، زیرا به خاطر تو دلتنگی به سراغم می آید .

پس بدان که دل تنگی ها هم بخاطر تو دوست دارم و تو از حال من خبر نداری .

بنابراین:

هر که می خواهد من و تو ما نشویم مرگش باد و خانه اش ویران.

ای عشق من ، ای عزیزترینم:

چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوب شد که دنیای من  شدی .

پس:

برای من بمان و بدان که هیچ چیز با ارزشتر از عشق نیست و بزرگترین ویژگی عشق بخشایش است.

بنابراین:

قلبم را که لبریز از عشق است به تو تقدیم می کنم و سوگند می خورم که تا ابد :

عاشقانه دوستت دارم .

***********************************************

ای کاش...

ای کاش در دنیا همه ی مردم عاشق بودند،

ای کاش دلها در سینه سنگ نبود.

ای کاش عشق در میان عاشقان فروختنی نبود،

ای کاش عشق از روی چشمها قابل تشخیص بود.

ای کاش...

ای کاش اشکهای تنهایی شب ، لب می گشودند و از دل عاشق حرف می زدند ، دلی که هر شب چشمانش بارانی است.

ای کاش...

ای کاش در خواب می دیدمش تا با اشک بهش بگم که عاشقونه میپرستمت.

ای کاش...

ای کاش ابر  بودم  تا  وقتی  که   به یاد تو می باریدم ، همه می دیدند و شاهد می شدند و شهادت می دادند که چگونه برای رسیدن به تو لحظه شماری می کنم.

********************************************************

به نام آنکه هم یاد است و هم یادگار ٬ نازش میدارم تا لحضه ی دیدار.

ای کسانیکه تابوت مرا به دوش می کشید بر روی تابوتم پارچه ی سیاهی بکشید تا همگان بدانند که در این دنیا سیاه بخت بودم.

چشمهایم را باز بگذارید تا همگان بدانند که چشم انتظار بوده ام.

دستهایم را باز بگذارید تا همگان بدانند که آرزو به دل از این دنیا رفتم.

تکه یخی بر روی قلبم بگذارید تا با اولین تابش خورشید ٬ عشق را بنگرم.

بگویید دو دستها و پاهای مرا ببندند تا همگان بدانند که:

که اسیر بوده ام.

با تو آسان میشود زدست سیاهی گریخت٬رو به ظلمت شبهای بی فرداگریخت                                       بی تو ای  عشق من گر نباشی در میان ٬ باید  که  از  دنیا  گریخت.

در دنیایی که مردانش به نامردی عصا از کور میدزدند ٬ من از روی خوش باوری در آن محبت می جستم.

من تمام دار و ندارم را به لبخند اساطیری شبهای بی روزن تو بخشیده ام.از شکستن بال پروانه ها گرفته تا سکوت  مرغهای وحشی و رنجی که پرنده های تنها می کشند.

تو که به این خاطره ها پنهان نگاه میکنی ٬ نگذار با آخرین با تبسم غروب گریه کنم.

در پاییز لحظه هایم آن قدر منتظر می مانم تا بیایی و پاییزم را با حضور سبزت باز کنی.تو را به حرمت انتظار قسم فراموشم مکن.

چقدر سخت است اگر زمزمه های عشق در گوشی نجوا کنند ودل را وادار به قمار عشق کنند ٬ ولی وای به آن روز که بازنده ی قمار عشق دل باشد و ۱۰۰وای بر صاحب دل.

تقدیم به همه ی عزیزانم

غروب   دوستی   رنگش   طلاییست                       گر  چه  آخرش  رنج  و  جداییست.

**

گر  شبی   مست  به آغوش من افتی                    آن  قدر  بر لبت بوسه  زنم  کز نفس افتی

**

تنهاراه برای نمردن وزندگی راساختن عشق است       بهترین راه برای پایان هرعشق مرگ است.

**

دوست دارم شمع باشم در دل شبها بسوزم               روشنی بخشم به عشقم، خودم تنها بسوزم .

**

تو تنهاآتشی هستی که خاموشت نخواهم کرد             فراموشم مکن ، فراموشت نخواهم کرد .

**

شادی ندارد آنکه  ندار د به  دل  غمی                     آن را که نیست عالم غم ، نیست عالمی.

**

چقد اسمت رو نوشتم رو تخته و سنگ؟                   چقد کشته منو، اون دو تا چشمای قشنگ.

**

شب  خوابید  و  از  گریه  بیدارم هنوز                      گر چه رفتی از برم، مشتاق دیدارم هنوز.

**

از آن آتش که درجان من است دودی ازسرم خیزد       ازآن غم که به دل دارم فغان ازپیکرم خیزد.

تودرمن آتشی هستی که خاموشت نخواهم کرد           به گلزارم گلی هستی که فراموشت نخواهم کرد.

چه  قبولم  کنی  و  چه  بگی  نمی پذ یر م                    آ نقد ر دیوونتم  من  که  بازم  واست  میمیرم.

ای دل چه کنم که فلک کرده تورااز من جدا                  از  کدام  باغ  گلی  چینم  که  دهد  بوی  تو را.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

با عشق روان شد از عدم مرکب ما            روشن ز شراب وصل دانم شب ما

زان می که حرام نیست در مذهب ما            تا  باز عدم  خشک  نیابی  لب ما

چشمی دارم همه پر از صورت دوست         با دیده مرا خوشست تا دوست در اوست

از دیده ی دوست فرق کردن نه نکوست        یا اوست بجای دیده یا دیده خود اوست

روز از هوست پرده ی بیکاری ماست           شبها زغمت حجره ی بیداری ماست

هجران تو پیرایه ی غمخواری ماست           سودای تو سرمایه ی هشیاری ماست

در کوی تو سرگشته شوم باکی نیست           کودامن عشقی که براوچاکی نیست

یک عاشق آزاده نبینی به جهان                 کز باد  بلا  بر سر او خاکی  نیست

گر پای من از عجز طلبکار تو نیست             تا ظن نبری که دل گرفتار تو نیست

آن نایم که جان خریدار تو نیست                 خود دیده ی ما محرم دیدار تو نیست

آسایش صد هزار جان یکدم توست              خوشا آن دل که درآن دل،غم توست

دانی  صنما  كه روشنایی  دو چشم              در دیدن  زلف  سیه  پر  خم  اوست

ما را سر وسودای كس دیگر نیست            در عشق تو پروای كس دیگر نیست

جز تو  دگری  جای  نگیرد  در  دل            دل جای تو شد جای كس دیگر نیست

اندر  همه  عمر  من  شبی  وقت  آمد                بر من خیال آن  راحت  روح

پرسید زمن كه چون شدی ای مجروح             گفتم كه زعشق توهمین بودفتوح

جز عشق تو بر  فلك  دلم  شاه  مباد               وز راز من و تو خلق آگاه  مباد

كوته نشود عشق توام زین دل ریش                دستم ز سر زلف تو كوتاه مباد

در چشم منی  روی  به  من  ننمایی               واندر دلمی ، هیچ بمن نگرایی

ای جان و دل و دیده  و  ای  بینایی               چون از دل ودیده دركنارم نایی

بدون نظر نری یه وقت كه ....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 180
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 297
  • بازدید سال : 863
  • بازدید کلی : 11,933