loading...
سرزمین عشق
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
gt 0 110 amin2007r
امین آنلاین بازدید : 41 جمعه 15 مهر 1390 نظرات (0)

و عشق یعنی رها کردن
و من امروز رهایت کردم
از هر قید و بندی
که عشق و من به پایت بسته بودیم
رهایت کردم و بار سفر بستم
ولی با خود
نه یک عکس، نه یک خط و نه حتی نشانی از تو می گیرم
 
من اما با خودم
عشقم ، امیدم رویاها و خاطراتم را
درون سینه خواهم داشت
اگر که نتوانستی خودت را، لحظه های بودنت را، نگاهت را و دستانت را
به من هدیه کنی
 
در عوض جدایی را، صبر را، درد را وهجران را
چه عاشقانه بر من هدیه کردی
اگر زندگیت را، فرزندانت را و آینده ات را
با من قسمت نکردی
 
در عوض عشق را ، دلتنگی را و سایه بان بی کسی را
چه خوب با من به قسمت نشستی
ولی من از که گلایه می کنم؟
از تو؟
نه
که این رسم عشق است و دلدادگی
 
عشق برای تو

**************************************************

که  می پرسی نشان عشق چیست

عشق چیزی جز ظهور مهر نیست

عشق  یعنی  مهر  بی چون و چرا

عشق    یعنی     کوشش   بی  ادعا

***********

عشق  یعنی  مهر ،  بی  اما ،  اگر

عشق    یعنی   رفتن   تا    پای  سر

عشق یعنی  دل  تپیدن  بهر  دوست

عشق  یعنی  جان  من قربان اوست

***********

عشق  یعنی  خواندن  از چشمان او

حرفهای      دل  ،    بدون       گفتگو

عشق   یعنی  مستی  از  چشمان  او

بی لب و بی جرعه بی می بی سبو

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

به نام دوست

در خــرابـــات مغـان نــــور خـدا مــــــــی​بینم

این عجب بین که چه نوری ز کجا می​بینم

جلوه بر من مفروش ای ملک الـحاج که تو

خانـه مـی​بینـی و من خـانه خـدا مــــی​بینم

خـواهم از زلف بتـان نـافـه گشـایــی کـــردن

فـکر دور اســـت همـانـا که خــطـا مــی​بینم

سـوز دل اشــک روان آه سـحــر نــالـه شـب

ایـن هــمه از نــظر لــطف شمــا مــــی​بینــم

هـر دم از روی تــو نقشــی زنــدم راه خـیـال

بـا کـه گویم که در این پرده چهــا مــی​بینم

کـــس نــدیـد ​سـت ز مشک ختن و نافه چین

آن چـــه من هر سـحــر از باد صبـا مـی​بینم

دوستـان عیــب نـظــر بـازی حــافـظ مــکنیـد

کــه مــن او را ز محبـان شــمــا مــــی​بـیـنــم

\\\\\\\\\\ ////////////////////////////////////////

رسم زندگی این است روزی کسی را دوست داری و روز بعد تنهایی به همین سادگی او رفته است و همه چیز تمام شده مثل یک مهمانی که به آخر می رسد و تو به حال خود رها می شوی چرا غمگینی ؟ این رسم زندگیست پس تنها آواز بخوان

  -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

اگر شبی فانوس نفسهای من خاموش شد ، اگر به حجله آشنایی ، برخوردی وعده ای به تو گفتند ، كبوترت در حسرت پركشیدن پر پر زد ! تو حرفشان راباورنكن ! تمام این سالها كنارمن بودی ! كنار دلتنگی دفاترم ! درگلدان چینی

   -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه ! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکد یگــرنگــــاه کنیم

   -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

آنجه را که دوست داری بدست آور وگرنه مجبور میشوی آنجه را که دوست نداری تحمل کنی . همیشه باور داشته باش که خدا تو را فراموش نمی کند حتی اگر تو او را فراموش کرده باشی 

   -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

): نگاهت را به کسی دوز که قلبش برای تو بتپه چشمانت را با نگاه کسی اشنا کن که زندگی را درک کرده باشه سرت را روی شانه های کسی بگذار که از صدای تپشهای قلبت تو را بشناسه آرامش نگاهت رو به قلبی پیوند بزن که بی ریاترین باشه لبخندت را نثار کسی کن که دل به زمین نداده باشه رویایت رو با چهره ی کسی تصویر کن که زیبایی را احساس کرده باشه چشم به راه کسی باش که تو را انتظار کشیده باشه اما عاشق کسی باش که تک تک سلولهای بدنش تقدس عشق را درک کند

   -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

میشه مثل یه قطره اشك بعضیا رو از چشمت بندازی .... ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشكی رو بگیری كه با رفتن بازیا از چشمت جاری میشه

    -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

بعضی ها وقتی كاری داشته باشند دوستت هستند بعضی ها وقتی گیر می كنند دوستت هستند بعضی ها نیستند و وقتی هم هستند بهتر است نباشند بعضی ها نیستند و ادای بودن در می آورند بعضی ها در عین بودن هرگز نیستند بعضی های دیگر هم به طور كلی هستند ولی آدم نیستند آنهای دیگری هم كه آدم هستند نیستند

   -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

خسته شدم می خواهم در آغوش گرمت آرام گیرم.خسته شدم بس كه از سرما لرزیدم... بس كه این كوره راه ترس آور زندگی را هراسان پیمودم زخم پاهایم به من میخندد... خسته شدم بس كه تنها دویدم... اشك گونه هایم را پاك كن و بر پیشانیم بوسه بزن... می خواهم با تو گریه كنم ... خسته شدم بس كه... تنها گریه كردم... می خواهم دستهایم را به گردنت بیاویزم و شانه هایت را ببوسم...خسته شدم بس كه تنها ایستادم

   -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

 عشق با حسرت دیدار تو بودن زیباست

   -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

یك نفر ..... یك جایی..... تمام رویاهاش لبخند توست و زمانی كه به تو فكر می‌كنه احساس می‌كنه كه زندگی واقعا با ارزشه پس هرگاه احساس تنهایی كردی این حقیقت رو به خاطر داشته باش یك نفر ..... یك جایی..... در حال فكر كردن به توست

   -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

خدا به تو دو تا پا داد تا با آنها راه بروی. دو تا دست داد تا نگه داری. دو گوش برای شنیدن و دو چشم برای دیدن داد ولی چرا فقط یک قلب به تو داد؟ چون قلب دوم تو رو به کس دیگری داد تا تو آن را پیدا کنی

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

این بار هم تو را می یابم

 

در هیاهوی یک التهاب ناب

 

که صداقت را معنا می کند

 

تو را آغاز می کنم

 

به روی برگهای سپید

 

تا برگهای دفتر زندگییم

 

آرام ،آرام از روح ترانه هایت لبریز شوند

 

باز می گردم به آغاز

 

به ابتدای نگاه تو

 

به اوج احساسهای بی نشان

 

دوست داشتن

 

رمزی برای رهایی از تکرار است

 

دوست د اشتن

 

رسیدن به اوج جاودانگی باورهای ماست

 

ولی افسوس...

 

آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی میکنیم

 

 آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم

 

 و بعد...

 

برای آنچه از دست رفته آه میکشیم

 

پس هیچ وقت دریغ نکنیم

 

 برای دوست داشتن

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 180
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 718
  • بازدید کلی : 11,788