loading...
سرزمین عشق
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
gt 0 110 amin2007r
امین آنلاین بازدید : 39 جمعه 15 مهر 1390 نظرات (0)

بازم سلام

یه روز تو جهنم می بینمت آخه من و تو جهنمی هستیم تو به جرم اینكه دل منو دزدیدی منم
به جرم اینكه یه عمر به جای خدا تو رو پرستیدم

عشق یعنی : عطش پنجره رو به کویر

عشق یعنی . . .

 

عشق یعنی مستی و دیوانگی

                                    عشق یعنی با جهان بیگانگی

عشق یعنی شب نخفتن تا سحر

                                    عشق یعنی سجده ها با چشم تر

عشق یعنی سر به دار آویختن

                                    عشق یعنی اشک حسرت ریختن

عشق یعنی در جهان رسوا شدن

                                    عشق یعنی مست و بی پروا شدن

عشق یعنی سوختن یا ساختن

                                    عشق یعنی زندگی را باختن

 

***********************

عشق یعنی انتظار و انتظار

                                    عشق یعنی هرچه بینی عکس یار

عشق یعنی دیده بر در دوختن

                                    عشق یعنی در فراقش سوختن

عشق یعنی شعله بر خرمن زدن

                                    عشق یعنی رسم دل بر هم زدن

عشق یعنی لحظه های التهاب

                                    عشق یعنی لحظه های ناب ناب

عشق یعنی با پرستو پر زدن

                                    عشق یعنی آب بر آذر زدن

 

 **************************

عشق یعنی سوز نی ، آه شبان

                                    عشق یعنی معنی رنگین کمان

عشق یعنی شاعری دل سوخته

                                    عشق یعنی آتشی افروخته

عشق یعنی با گلی گفتن سخن

                                    عشق یعنی خون لاله بر چمن

عشق یعنی دیده بر در دوختن

                                    عشق یعنی در فراقش سوختن

عشق یعنی یک تیمّم، یک نماز

                                    عشق یعنی عالمی راز و نیاز

 

****************************

عشق یعنی چون محمد پا به راه

                                    عشق یعنی همچو یوسف قعر چاه

عشق یعنی بیستون کندن به دست

                                    عشق یعنی زاهد اما بُـت پرست

عشق یعنی همچو من شیدا شدن

                                    عشق یعنی قطره و دریا شدن

عشق یعنی یک شقایق غرق خون

                                    عشق یعنی درد و محنت در درون

عشق یعنی یک تبلور یک سرود

                                    عشق یعنی یک سلام و یک درود

   

                               عشق ، آمدنی بود  نه  آموختنی

******************************************************************

3dgirl.blogfa.com عكس های متن دار عاشقانه ، عكس عشقولانه

سلام دوباره به زندگی

سلام

فقط یک کلمه

دوستت دارم؟

ما را سر سودای کس دیگر نیست   در عشق تو پروای کس دیگر نیست

جز تو دگری جایی نگیرد در دل          دل توشه جای کس دیگر نیست

دوست را دوست داری ؟

******************************************************************

عزیز خودم..الهیی من قربببببببببببببونت برم..مرسی از این همه تلاشت مرسی از اینهمه محبتت..مرسی از اینهمه مهربونیت..مرسی از اینهمه دلسوزیت

امیدوارم زمانی برسه که بتونم به راحتی جبران خوبیهات رو کنم......................عزیز خودم

تاکی؟

تا کی باید تصویر تورا در خیال خود مجسم کنم؟

با تو هستم ...


شاید این یك درد دل باشد ! شاید هم یك شكوه !
اما ، هرچه هست ، شاید بتواند دلتنگیم را ،

حس پنهانم را ، و یاد تو را آواز كند ...

شاید می خواهم از تو بگویم !

از تو كه صدایت را و دیدنت را خاطره می كنم
و می سرایم ...و به باران می گویم ...
اما تو ! مرا در خلوت باران تنها نمی گذاری ...
و یادت می رود كه خودت و عشق مرا در چشمانم ببینی ...

یادت می رود كه روزها دیگر برایم ،سالهایی است كه می آیند اما نمی روند ...
بدون تو طلوع خورشید را درخشش ستارگان بی فروغ می پندارم !
و غروب را ، با تو ، زیباترین طلوع می دانم ...
شاید می خواهم از خودم بگویم ! از پشیمانی ام
از سالهایی كه رفته و من بدون تو این سالها را گذرانده ام ...
از خودم كه نمی توانم راهی از قلبم به زبانم پیدا كنم ،
تا تو بدانی در دلم چه می گذرد ...از خودم كه فقط می توانم از یادت بسرایم ...
اما نمی توانم خودت را بسرایم ...
از خستگی ام كه هر چه تلاش می كنم ،
اما زمانه مرا در یاد ندارد ... مرا نمی شناسد ...
روزها دیوانه و شبها دلتنگم ... اما یادم نرود ، هر چند سخت این زندگی بگذرد ،
هر چند این زمانه مرا نشناسد ، هر چه این آدمها مرا گم كنند ،
تو مرا می شناسی ... تو مرا گم نمی كنی ...
باور نمی كنم روزی مرا از یاد ببری ...مرا فراموش كنی ...
یادت برود كه من تو را زیر باران حس كردم ...

زیر باران در دلم حك كردم ...
و فقط تو ... تو مرا یافتی ...
و فقط تو مرا به زیبایی خودت با یاد زمانه دادی ...

3dgirl.blogfa.com عكس های متن دار عاشقانه ، عكس عشقولانه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 180
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 217
  • بازدید سال : 783
  • بازدید کلی : 11,853