loading...
سرزمین عشق
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
gt 0 110 amin2007r
امین آنلاین بازدید : 43 جمعه 15 مهر 1390 نظرات (0)

بچه های با حال قشلاق(قزوین) امین رنجبران

*************************************

عشق وعاشقی

*************************************

نمی گم

نمی گم سر دوراهی چپ و راست فرقی نداره

نمیگم تو این دل من اسم تو جایی نداره

نمی گم شبا ز دوریت دل من سرگشته وتاره

نمی گم بدون تو این بهار بویی نداره

نمی گم نمی شه بی تو لحظه های سخت و سرکرد

نمی گم نمی شه بی تو از همه غم ها سفر کرد

اما می خوام تو بدو نی با تو من مست مستم

با تو شاد و خوب وسر خوش با تو من زنده هستم

نمی خوام زندگی و شور از توی رگ های جاریم

بار وبندیل وببنده تنها بمونه یادگاریم

 

---------------------------------------------------------------------------------

شقایق

* دلم مثه دلت خونه ... * چشام دریای بارونه ...

* مثه مردن میمونه دل بریدن * ولی دل بستن آسونه ...

* ... درد من یکی دو تا نیست * آخه درد من از بیگانه ها نیست

* کسی خوشکیده خونه من رو دستاش * که حتی یک نفس از من جدا نیست

* ... های ... عاشق * گل همیشه عاشق

* ... این جا من خیلی غریبم * آخه اینجا کسی عاشق نمیشه

* اسیر قفل سنگینه سکوته * لبی که قصه گو بوده همیشه

* ... آخرین عاشق تو بودی * تو مردیهو پس از تو عاشقی مرد

* تورو آخر سرابو عشق حصرت * ته گلخونه هایه بی کسی بود

* ... های ... عاشق * گل همیشه عاشق

* دویدیمو، دویدیمو، دویدیمو * به شبهای پر از قصه رسیدیم

* گره زد سرنوشتامونو تقدیر * ولی ما عاقبت از هم بریدیم

* ... جای تو دشت خدا بود * نه تویه گلدون نه تویه قصه ها بود

* حالا از تو فقط این مونده باقی * که سالاره تمومه عاشقایی

* ... های ... عاشق * گل همیشه عاشق

 

*****************************************************

حرف دل شكسته

کسی را که دوست داری آزادش بگذار !!!

اگر قسمت تو باشد ٬ برمی گردد و گرنه .....

بدان که از اول قسمت تو نبوده است

 

$   $   $   $   $   $   $   $   $   $   $   $   $   $   $   $   $   $   $   $   $   $   $   $   $   $   $   $   $   $

 

دوستت دارم؟!!

هر روز که از ما می گذره عشقم به تو بیشتر می شه

باور کن که دیوونتم ، دیوونه مثل همیشه

فقط تو پاره تنی ، به حرمت اشکم قسم

بی تو میون عاااااااااااااااالمی غریبم و یه بی کسم

سکوت خستمو ببین ، ببین بی تو چه کم شدم

همسایه سکوتم و تنها رفیق غم شدم

صحبت راه دور که نیست ، بحث دو پای خستمه

شاکی غصه نیستم ، نقل دل شکستمه

لپ کلام ای با وفا بی چک و چونه چاکرم

واسه فدای تو شدن من که همیشه حاضرم

دوست داشتنت مقدسه ، واسه همین دوست دارم

شیرین ترین عبادتی ، امید روز آخرم

_________________________________________

لحظه های پژمرده

در آن پر شور لحظه

دل من با چه اصراری ترا خواست،

و من میدانم چرا خواست،

و می دانم كه پوچ هستی و این لحظه های پژمرنده

كه نامش عمر و دنیاست ،

اگر باشی تو با من، خوب و جاویدان و زیباست

همیشه غمگین ترین و رنج اور ترین لحظات زندگی ادم

توسط همون کسی ساخته می شه که شیرین ترین و به یاد

موندنی ترین لحظا ت روبرای آدم ساخته

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

*رؤیای خیالی من*

 

بازم مثل هر شب ، تو توی قاب عكسی و من پشت پنجره دلم .
نمیدونم حرفم رو میفهمی یا نه ولی باور كن حاضرم همه سكوت شبهامو بدم و                                                                                                 یكبار تو رو  بیرون  از قاب قلبم ببینمت .
واسه همه شبای بیقراری كه از توی قاب دلم  منو نگاه میكردی ،
واسه اونهمه سكوتی  كه از حیای پاکت سرچشمه میگرفت ،
و برای همه هویتی كه به شعر من بخشیدی :

..:: رویای خیالی خود ساخته ام... دوستت دارم ::.

 

 

اگر شعر یا نوشته ویا نظری دارین بدن تا بانام خود شما در وبلاگ از آن استفاده كنم

دم همتون گرم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 180
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 192
  • بازدید سال : 758
  • بازدید کلی : 11,828